Peugeot J5: lichten aan en meters op maximum

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2500

hoi het een probleem is nu opgelost en nu een ander. nu de wagen start goed en rijd goed maar als ik de lichten aansteek gaat de temperatuurmeter en de brandstofmeter naar het maximum .
maar de lichten die blijven het doen maar de richtingaanwijzers die doen het dan niet en het voor gloeilampje gaat branden doe ik de lichten uit dan is alles normaal .
ik dacht aan een kortsluiting maar alle zekeringen blijven intact .

weet er iemand hoe dat komt .

Alvast Bedankt

Grt François

françois snoai

Geplaatst door françois snoai (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot J5? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

kaleido 1 (1610) PRO, 10 jaar geleden

Je zou haast denken aan een slechte massa .

françois snoai (0), 10 jaar geleden

Bedankt voor je reactie je denkt slechte massa maar als je slechte massa hebt branden je lichten toch niet of ben ik verkeert .

kaleido 1 (1610) PRO, 10 jaar geleden

Je lichten kunnen best branden bij een slechte massa , massa wordt dan gezocht via een andere weg .

françois snoai (0), 10 jaar geleden

oké waar zou ik dan moeten zoeken wand de wagen start goed batterij laat goed op en zolang ik de lichten niet op zet is er niets aan de hand .

kaleido 1 (1610) PRO, 10 jaar geleden

Bij het begin lijkt mij , massa van je dashbord bv.
De dashbordverlichting kan je meters beinvloeden als hier de massa bv niet goed is.

françois snoai (0), 10 jaar geleden

ho ja nu gaat er in mijn hoofd een lichtje branden ik over een paar dagen het dashbord open gehad nu je het zegt ga ik daar maar eerst eens kijken

Bedankt voor je goede raad ik weet je wel iets te zegen of het is gelukt

Grt François

françois snoai (0), 9 jaar geleden

oké ferrie het is opgelost het was in het dashboard het was de fiche links als je het bekijkt van het stuur die pinnetjes zaten los en heb fiche 1a2 maal rond gedraaid zo dat de pinnetjes strak kwamen te zitten en zaak was opgelost .

Bedankt voor je raad over dat dashboard anders had ik het niet gevonden

nogmaals bedankt . Grt François

kaleido 1 (1610) PRO, 9 jaar geleden

Mooi man , soms is het zo simpel.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot J5 of stel zelf een nieuwe vraag.