Peugeot Partner: cc partner 2006

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0hdi

hallo het is niet echt een nieuwe melding denk ik aar ik zit wel met een vraag.
-ik heb na een aanrijding een andere partner gekocht we hadden er een uit 2001 en heel veel plezier van maar ja een ander zag ons niet en weg was de 2001 partner naar de sloop....
-nu moet ik zeggen dat we er niet slechter van zijn geworden en hebben toch weer een partner gekocht van 2006 en ik vol goede moed beginnen weer alles over te bouwen ik had uit mijn 2001 de cruise control gehaald en die wilde ik in de 2006 bouwen en ik op zoek naar de gas schijf waar de kabel aan moet maar kon het niet vinden nou ben ik niet zo van de motoren maar ik naar de peugeot en vragen waar hebben jullie die gas schijf geplaats in die auto maar de meeste raden het al hen ik een auto met een elec gaspendaal nou dan maar op zoek naar een hendel voor de cc heb ik gevonden teveel voor betaald en de gene die hem op stuurde zij meneer u maakt een in keeping in het stuur huis en steek de hendel er in en rijden plug en play.
nou alles dan dat ik weer naar de peugeot dealer en vragen nou ik denk dat ik het aan de weters niet hoef te vertellen dat ik leuk bij het neusje bent genomen want de auto moet ik gelezen worden en dan moet hij op aan wezig gezet worden maar je krijg geen garantie of het werkt.
ze hebben het er over dat het bij 8 van de 10 auto"s niet werkt en dan ben ik 80.00 euro kwijt en dan ja jammer..

en nu komt dan de vraag is er iemand die weet wie dat zou kunnen kijken of dit verhaal klopt wat hun zeggen heeft het zin om hier geld aan uit te geven ik heb niet zoveel keus natuurlijk want de oude kan er niet in maar ik ben van wege de handicapt wel gewend met de cc te rijden ik heb er wel weer aan zitten denken toch weer terug te gaan naar het oudere type want daar past het wel in .
maar dit is toch ook wel weer een fijne auto dus ja wat moet ik nu .
wie kan mij een hint raad of iets geven waar ik van kan denken nou dat doe ik dan maar is of weet er iemand die ook zo in een dilema heeft gezeten weet iemand die dit zelf kan tegen een redelijke vergoeding nou ben benieuwd en wacht vol spanning af
mvg lennie....

lennie-r

Geplaatst door lennie-r (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Het verhaal van de Peugeot dealer klopt. De activering van/voor de snelheidsregeling (cc) dient in diverse computers op aanwezig gezet te worden met het diagnose apparaat van de dealer en dan is het inderdaad afwachten of het nadien werkt.

lennie-r (0), 9 jaar geleden

hallo hans wanneer hij het niet doet is het dan gewoon over en uit of zijn er dan nog mogelijk heden door middel van????
gr lennie

306 cabrio (0) PRO, 9 jaar geleden

Dan kan je nog een achteraf cruise inbouwen van bijv. John Gold. Die hebben een cc die voor jouw auto geschikt is.

lennie-r (0), 9 jaar geleden

goede morgen die john cold is dat een elec onderdeel of word het dan weet aan gedreven door een mech iets
gr lennie
tevens wil ik u toch bedanken voor de reactie

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.