Peugeot 205: Peugot 205 1.1i E2 1993 stottert en houd in

Bouwjaar: 1993, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1i

Hallo,
Ik heb hier een peugot 205 1.1i E2 uit 1993 en deze houdt in en stottert.
Wat er al is vervangen:

Bougies
Bobine
Brandstoffilter
Alle vacuumslangen
Gasklephuis + pakkingen
Temperatuursensor
Brandstofpomp
Kleppen gesteld

Zoals je kan zien heb ik er al veel tijd en geld ingestoken maar geen resultaat!
Ik ben het einde zoek en dit is mijn laatste red middel dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Groeten

tysonbranderhorst

Geplaatst door tysonbranderhorst (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 205? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

jan T (10) PRO, 9 jaar geleden

bougies kabels ook al vervangen?

groetjes jan.

tysonbranderhorst (0), 9 jaar geleden

Ja deze was ik vergeten te benoemen, bougiekabels zijn ook vervangen zonder resultaat.

boerBon (0), 9 jaar geleden

Kweet niet of t contactpuntjes of electronisch is, maar is de ontsteking in orde?

Vr.Gr.

tysonbranderhorst (0), 9 jaar geleden

Het is elektronisch en de bobine is ook vervangen, het lijkt mij meer in het brandstofsysteem te zitten. Maar dit dacht ik aan het begin ook en het heeft nog niks geholpen dus ik heb geen flauw idee.

harnak (0), 9 jaar geleden

zit er een bosch of magnetti marellie injectie op

Rene Roolvink (0) PRO, 9 jaar geleden

Hallo Tyson , een bij Peugeot bekend probleem hiervoor is dat de stekkerverbinding bij de pomp (in de tank ) slecht contact maakt . Achterzitting omhoog , deksel verwijderen en controleren .

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.