Peugeot Partner: het gas pendaal..

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0hdi

hallo techneuten ik heb een vraagje ik zou graag van mijn peugeot van 2006 met een electr gas pendaal een aanpassing willen laten doen ivb met mij handicapt kan ik deze op een andere manier demonteren om hem weh te brengen of is dat niet verstandig er moet wat aan gelast worden en die man wil dat niet doen daar hij er in zit want dat risico op brand gevaar is te groot was een optie hem te plakken maar dat gaat niet lukken wat het kan afbreken en hij wil hem niet demonteren wat hij heeft er geen ervaring mee en dat hebben we samen gemeen want ik weet het ook niet..\
graag hoor ik hier wat over..
mvg lennie

lennie-r

Geplaatst door lennie-r (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Gaspedaal is van kunststof, dus als deze meneer het idee heeft dat het metaal is (om te lassen) dan gaat dit niet lukken.

lennie-r (0), 9 jaar geleden

meen je dat nou ik dacht ook ik dacht het een metalen pookje was waar het rubber op zit maar dan zitten we er samen we weet wel goed naast ik zal het morgen eens aan hem vragen ik zou haast denken dat hij hem dan van metaal wil maken maar ik geef nu ook mijn mond maar een draai het kan ook anders zijn ik ga hem echt vragen wat nou de bedoeling is...
maar is het er uit halen van dat onderdeel dan wel mogelijk dat je weet ??????
en dan zal ik jou nog een backup geven wat hij nou in zijn hoofd heeft want ik weet het echt niet..
mvg lennie

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.