Peugeot 306: Relais kachelventilatr Peugeot 306 diesel 1996

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Diesel

Mijn kachelventilator werkt niet meer, bij aansluiting op de accu echter wel. De zekeringen zijn ok. Weet iemand of er een relais voor deze kachelventilator kan zijn? Ik heb er wat handboeken op nageslagen. Daar staat in vermeld dat er een relais moet zijn, de plaatjes in de handboeken wijken af van wat ik in de auto aan relais gemonteerd zie. Kan het zijn dat er wellicht toch geen relais voor de kachelventilator in de auto zit?

jslebus@hotmail.com

Geplaatst door jslebus@hotmail.com (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 306? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (990) PRO, 9 jaar geleden

Er zit een kachelweerstand bij de fanmotor of in de buurt , controleer deze eens.
Op de standenschakelaar staat wel spanning en als je deze doormeet geeft hij ook de signalen door ?

wkhoek (0) PRO, 9 jaar geleden

Als ik mij goed herinner zit die gewoon in de zekeringkast en inderdaad wil de stekkervoet van het relais wel eens verbranden. Ook de multiconnector in de kabelboom vlakbij de kachelmotor wil wel verbranden.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.