Peugeot Partner: navigatie

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0hdi

ik heb een vraagje..
ik heb een partner 2006 en ik ben op zoek naar een snelheid signaal voor de navigatie
ik al een antwoord gehad van iemand maar toen ik met dat verhaal in de garage kwam die voor mij dingetjes doe die ik zalf niet kan die snapte niet geheel wat ik bedoelde.
dus dan maar naar de peugeot en die kon mij vertellen dat ik het van de versnelling bak af moest halen mar kan iemand mij vertellen waar die stekker zit .
zit die onder de bak of is het die stekker die je zo aan de boven kant zie zitten enig idee wat de draad code is.. zou het graag horen mvg lennie

lennie-r

Geplaatst door lennie-r (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

eddyarc (0), 9 jaar geleden

signaal kan je vinden op de abs unit in de 26 polige stekker pos. 23 tot 2004 zit de sensor nog op de versnellingbak daarna niet meer .

lennie-r (0), 9 jaar geleden

hallo nu ben ik gisteren bij de dealer geweest en die is er van overtuigd dat het van een blauwe stekker op de versnelingsbak
positie drie draad nummer 63 en nog wat de een komt met het verhaal dat ik het op de achteruit rij lichten moet zoeken de ander zag weer op de stekker achter het instremenen bord blauwe stekker acter de zekeringen kast nn
nu word voor mij echt wel ver warend dus morgen een afspraak bij de dealer het kan mij niet schelen waar de draad van dan komt als hij maar werkt want dit is een hoofd breker..
toch een ieder bedankt namens mij........
draadje treken 10 euro kan je zelf niet voor tobben....

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.