Peugeot 206: 206 2.0 hdi 2003 geen toeter en geen trip knop meer

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0

Hallo.
vorigeweek een 206 sw uit 2003 gekocht maar nu werken 2 dingen niet goed

de toeter doet niks en de trip computer werkt niet

heb ik een zekering over het hoofd gezien of is het iets anders wie kan mij helpen

penning666

Geplaatst door penning666 (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Voor wat betreft de claxon: meten op de stekker van de claxon = wit stekkertje met 2 aansluitingen en claxon zit rechts voor onderin. Je kunt in 1ste instantie gewoon meten over de 2 aansluitingen. Als iemand op moment van meten even de claxonschakelaar op het stuurwiel bedient, moet je over deze 2 aansluitingen ca. 12V meten.
Meet je hier ca.12V dan is claxon defect.
Trip knop = drukknopje op het eind van de rechter stuurschakelaar. Zit dit knopje er wel?

penning666 (0), 9 jaar geleden

He hoi hans!
bedankt voor je reactie
meten zal ik vanmiddag even doen dat hoor je nog even van mij
maar ja er zit wel een trip knopje op kan hem goed indrukken maar hij reageert gewoon noet

hoor het hoop ik van je bedankt!

penning666 (0), 9 jaar geleden

Probleem opgelost stekker van de toeter was afgebroken vastgelijmd
en dr weer op gezet!
En de boordcomputer doet het ook "weer" reageert niet zo goed maar heb een ander knopje besteld
als je het knopje er af haalt (alleen voorzichtig het achterste gedeelte) zitten daar dopjes achter om contact te maken
hier miste er 1!

Dankjulluewel voor jullie hulp!☆☆☆

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.