Toyota Corolla: Tijd

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.4 D4d

Een vraag aan de profs.
Vandaag heeft de merkdealer voor het vervangen van 1 wiellager links voor 2 1/2 uur arbeidstijd in rekening gebracht. Is dat niet erg veel tijd voor het vervangen van 1 lager?????

01Han01

Geplaatst door 01Han01 (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Corolla? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

moderator (0) PRO, 9 jaar geleden

Je kunt als buitenstaander nooit geen oordeel vellen over de in rekening gebrachte werktijd als je er niet bij geweest bent. Niet één klus is altijd gelijk. Prof of geen prof.
Als er bijvoorbeeld 1 of meerder bouten breken, dol draaien of anderszins iets niet volgens verwachting gaat, ben je zo weer een hele tijd verder.
Vraag anders de reparateur om uitleg en toelichting. Die kan daar een antwoord op geven.

01Han01 (0), 9 jaar geleden

Dank voor je reactie moderator.
Daar ben ik zeer bewust van, maar ik was toch nieuwsgierig naar een indicatieve tijd voor de genoemde werkzaamheden.

Ik heb uiteraard bij de dealer gevraagd of de tijd wel klopte. Hij gaf aan dat de monteur alles niet makkelijk los kon krijgen omdat alles erg vast had gezeten.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.