Peugeot 306: Raam passagierskant is naar beneden gevallen

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Beste,

Deze middag net voor vertrek naar mijn werk is de electrische ruit aan de passagierskant volledig naar beneden gevallen. Ik heb in snel tempo de zijkant er af gehaald en een houten lat geplaatst zodat ze dicht blijft. Op het eerste zicht heb ik gezien dat het wit geleidingswieletje voor de stalen draad is afgebroken.
Kan ik op een vlotte en gemakkelijke manier een nieuw of tweedehands systeem plaatsen (kan dit langs de uitsparingen in de binnenkant van de deur, lijkt mij klein)?

Met vriendelijke groeten

Cybersun

Geplaatst door Cybersun (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 306? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

C.Jonker (0) PRO, 9 jaar geleden

De meeste demontagebedrijven leveren goede sets incl motor, deze vervangt de originele.

Cybersun (0), 9 jaar geleden

En is dat gemakkelijk eruit en erin te krijgen? Ik ben niet bang om mijn handen vuil te maken maar heb er geen ervaring mee?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum