Peugeot 307: automaat geeft storing aan

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 20 i

Hoi mensen ik heb dus een 307 die maar 1 keer storing aangeeft en dat is als ik boven de 60 km per uur kom. Hij geeft de storing op het display aan met het sneeuw vlokje en de s van sport stand en schakelt dan ook niet meer over. Als ik hem dan uit doe en start hem weer dan is het goed en heb ik geen last meer. Ik heb hem bij een universeel garage bedrijf uit laten lezen en daar geeft hij aan: drukregelaar modulatiedruk functionerings-storing. Wie o wie is hiermee bekend.

willem32

Geplaatst door willem32 (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Type AL4 automaatbak. Staat het olieniveau van deze AL4 op juiste peil? Verder zou de uitgelezen storing kunnen duiden op een probleem met de 2 bekende elektro-klepjes op het hydraulisch brein in de bak. Vernieuwen van beide klepjes incl. nieuwe(re) software van AL4 EBE (computer) en motor EBE zal in dat geval de oplossing zijn.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.