Peugeot 206: storing uitlaatgassen+storing katalisator

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1498cc

Wanneer mijn motor op temperatuur komt meld de boord computer steeds -storing uitlaatgassen en kort daarop storing katalisator.Daarop begint mijn motor precies op 3 poten te draaien en stottert hij wanneer ik wil gas bijgeven.ik heb al een nieuwe katalisator gestoken maar het probleem komt nog steeds voor telkens wanneer de motor op temperatuur komt.Kan iemand mij een tip gevern wat de oorzaak hiervan kan zijn dank bij voorbaat vanwege jean-pierre.............

whyzzi-5

Geplaatst door whyzzi-5 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

oldford (0) PRO, 9 jaar geleden

Zonde van die dure katalysator - die misschien niet eens kapot was.
Doorrijden op 3 cylinders kan op termijn deze nieuwe katalysator ook weer beschadigen en dan heb je er weer 1 nodig.
Ik zou eerst de oorzaak oplossen. Is de auto al uitgelezen?

whyzzi-5 (0), 9 jaar geleden

neen dat is nog niet gebeurd ok grtjs.

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Cilinderinhoud is ook aan de vreemde kant voor een Peugeot? Waarschijnlijk verschijnt de katalysator melding vanwege de ernst van storing uitlaatgas (3 cilinders lopen), dus kans op beschadigen van de katalysator. Uit laten lezen zal meer duidelijkheid geven.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.