Peugeot 307: peugeot 307 sw 2004 auto radio met stuurbedining

Bouwjaar: 2004, Brandstof: LPG, Motorcode: 2.0

hallo mensen
ik zit nog steeds met het zelfde probleem maar deels is ie ook op gelost daarom nu ff nieuwe vraag.

ik heb een Peugeot 307 gehad van 2003 met stuur bediening waar mijn jvc radio het goed op deed.
nu een Peugeot van 2004 en hij springt steeds op pauze/mute en er weer af en dr weer op.... stuur bediening werkt niet. wel met de originele rd3-01 radio.


dit vond ik op Peugeot forum....
Peugeot 307 2002 > 06/2005 displ APF-D100PS 8-pin ISO head unit
zou hier uit op maken dat systeem zelfde is 2003 en 2004

maar ook lees ik dingen over CAN-bus en VAN bus wat houd dit in..... (ik als vrouw zijnde :-D los vaak zelf dingen op) wil graag mn stuur bediening werkende hebben niet dat ik een nieuwe stekker koop van 70/80 euro en het probleem blijft.

en misschien is er evt iemand die een stekker over heeft :-) das nog makkelijke haha

richmomo

Geplaatst door richmomo (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

richmomo (0), 9 jaar geleden

ook de dealer weet tot nu toe geen oorzaak. gaan nu ff verdiepen in mn probleem

richmomo (0), 9 jaar geleden

ligt idd aan de can-bus/van-bus jvc en peugeot hebben hier geen stekkers voor is er iemand die een stekker oevr heeft..... of niet gebruikt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum