Peugeot 206: Electrisch panorama dak

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Hallo,
Ik heb een probleem met het Electrisch panoramadak van mijn 206.
Hij gaat wel los als hem help.
En dicht als hem help.
Als ie dicht gaat tot ie niet verder kan rateld het tandwiel of motor.
Sinds vandaag gaat ie niet meer los(als op dicht druk rateld het tandwiel of het motortje weer)
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is?

Gr.,robert

Wanroy69

Geplaatst door Wanroy69 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 9 jaar geleden

als hij rateld en niet verder gaat alleen door te helpen dan lijkt het zo op basis van jouw verhaal dat de tanden beetje afgesleten zijn en nu dus overheen schiet.
dan zou je mechanisme moeten vervangen.
deze eerst ff uit elkaar halen en je weet meer

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

In ieder geval is zo goed als zeker het tandwieltje op het motortje verrot. Meestal komt dit doordat de kabels en/of het dak te zwaar gaan. Het tandwieltje is geen los onderdeel en een nieuw motortje is nogal prijzig. Mochten de kabels ook nog versleten zijn, dan komen die kosten er ook nog bij + een paar uur lastig werk inclusief het "op tijd" zetten van motor t.o.v. dak-stand, maar als alles weer oké is en netjes werkt, dan heb je ook weer wat!

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Sorry Werner.'k Was druk aan het typen waardoor dit overlapje.

trucker0werner (0) PRO, 9 jaar geleden

geeft niks, duidelijk verhaal voor topic starter hahaha,
heb je wel lang over gedaan over het typen hahaha

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum