Peugeot Partner: Gloeiprobleem Peugeot Partner 1.9 D - DW8

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Diesel, Motorcode: DW8

Hallo,

mijn Peugeot Partner 1.9D gloeit soms niet. Het probleem lijkt in de ronde stekker achter de koplamp te zitten. Nadat ik hier wat aan gerommeld heb om te proberen de stekker los te maken werkt het gloeien weer. Nu wil ik deze natuurlijk goed schoon maken of eventueel een bypass aanleggen maar het is me niet helemaal duidelijk hoe je deze het beste los kunt halen.
Voor ik iets stuk maak of afbreek zou ik graag wat tips hebben. Heeft iemand een idee?

Ik heb de kunststof plaat waar de stekker doorheen gemonteerd zit al losgehaald dus kan er nu redelijk bij.

Alvast bedankt!

206rijder

Geplaatst door 206rijder (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

harry4203 (430) PRO, 9 jaar geleden

gewoon linksom losdraaien. (goed kijken)

206rijder (0), 9 jaar geleden

Bedankt, het is gelukt. Stekker losgehaald, schoongemaakt, contactspray gespoten en het lijkt (voorlopig) weer te werken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.