Nissan Almera: Airbaglampje knippert

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: GA18DE

Hallo collega,s ik heb hier een NIssan Almera N16 bj 2000 met slechts 30.000km waarvan het airbaglampje knippert, ik heb de auto uitgelezen met Nissan Consult en krijg de melding dat de airgbag (diagnose) computer defect is, alle aan het systeem gekoppeld airbag,s funktioneren volgens Nissan Consult goed.

Heeft een van jullie hier ook al eens mee te maken gfehad en wat zou de mogenlijke oplossing zijn, is de airbag (diagnose) computer te repareren?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt! Almeran16

almeran16

Geplaatst door almeran16 (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Almera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Nissanwielmonteur (0) PRO, 9 jaar geleden

Geef eens de preciese code of omschrijving van de Consult.

almeran16 (0) PRO, 9 jaar geleden

He Nissanwielmonteur, hier de data uit Consult 2. self-diag (current) DTC Results: Control Unit, Function Test, Car computer diag. En ecu no:A905
Ik zelf ook Nissan Master technicus en werk al jaren bij Nonnekens in Bussum. Gr Arie van der Kogel, vast wel eens training met jou gedaan of naar Sunderland geweest met eerste Nistec??

Nissanwielmonteur (0) PRO, 9 jaar geleden

Het lijkt er wel op ja van die regeleenheid. Volgens mij hebbeb we recent nog samen op een training gezeten. Note of QQ.
Wat Nistec betreft: 1998/1999 Barcelona en 2011/2012 bij de 1e 4 van Nederland. Helaas ging dit tripje niet verder als hotel Houten.

almeran16 (0) PRO, 9 jaar geleden

Hallo collega,s. ik heb de diagnosecomputer/module van de airbag vervangen en probleem is nu opgelost! De oude module opengemaakt en daar is niets aan tezien, stekkerpennetjes en printplaats zien er normaal uit! Probleem opgelost! bedankt voor het mee denken! Almeran16 (Arie)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.