Toyota Avensis: toyota avensis E27 steeds een irritant klop

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 Turbo D4D

vanaf het begin van aankoop van een Tweedehands toyota avensis diesel heb ik steeds een irritant geklop wanneer ik over de smalle asfaltstrookjes tussen de betonnen baan rijd.over de snelheidsbermen heb ik dit niet.
bij het achter uitrijden van mijn garage welke iets hoger ligt dan mijn oprit hoor ik dit lawaai tevens duidelijk.
terug naar toyota dealer geweest, daar hebben ze volgens hun uileg stuurhuis vernieuwd en iets met remmen vastgezet, zat ergens spelling op.
kan iemand helpen wat het echte probleem zou zijn?
grt eddy

eddy666

Geplaatst door eddy666 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Avensis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

voyager (0), 9 jaar geleden

Waar komt dat geklop vandaan? Voor of juist achter? Het zouden draagarmen kunnen zijn os stabilisatorstang met spelling.Is het mogelijk om naar een ander dealer of garage te gaan voor een tweede mening?

eddy666 (0), 9 jaar geleden

enkel van voor, was nog in garantie (5jaar van toyota zelf), bij de toyota dealer waar ik hem kocht zei men eerst dat er op de remklauwen spelling was.toen ik hem binnen stak voor reparatie gingen ze ook het stuurhuis vernieuwen, nochtans dat deze perfect was tijdens het rijden.ik had mijn twijfels daarna dat deze vernieuwd waren, daar na 2 dagen de klop terug was.de garage heeft zelf ook 12 maand garantie, maar ik heb geen vertrouwen meer in deze mensen.van de week ga ik naar andere dealer voor de juiste diagnose en herstelling uit eigen zak te betalen, daar ik geen verweer heb tegen zulke wanpraktijken.mocht dit het zijn, zou dit een grote kost zijn?
bedankt alvast voor de info, grt eddy

voyager (0), 9 jaar geleden

OK dan is het aan te raden om een monteur mee laten rijden en luisteren. Die zal dan snel een zoekrichting weten.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.