Peugeot 205: Luchtfilter vraag

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1i

Ik heb vandaag een 205 gekocht. Er zat alleen geen luchtfilter in. Intussen heb ik dan wel een filter van de sloop erin gemonteerd maar zit nu met de vraag... Vanaf de filter pot loopt er een buis naar voren met een 2 weg klep.
De aansluitingen naar de klep missen. Waar moeten ze heen? De voorste hoort daareen inlaat stukje op? En de ander?
En verder hoorde ik af en toe op de snelweg een soort van tikkend geluid. Kan dat met de luchtinlaat te maken hebben? Ik had dit oa op een recht stuk weg.

Jan Thijs

Geplaatst door Jan Thijs (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 205? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 9 jaar geleden

http://i879.photobucket.com/albums/ab356...
zoals je ziet loopt de ene naar voren en de andere naar de uitlaatspruitstuk. zuigt dus wat warme lucht aan
dit is vooral voor koude winter start.

wat betreft het tikkend geluid, zou je daar een geluidsopname van kunnen maken. en/of naar garage en hun naar laten kijken.
van hier is geluidjes het moeilijkste om op te lossen namelijk, ivm we het niet horen

Jan Thijs (0), 9 jaar geleden

Ik reed gister over een parkeerplaats met klinkertjes en hoorde wat gerammel.. Ik geloof dat er wat speling is..

Jan Thijs (0), 9 jaar geleden

Hoe loopt die aansluiting naar de spruit stuk? Dat is niet te zien op de foto.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 205 of stel zelf een nieuwe vraag.