Peugeot 308: display

Bouwjaar: 2008, Brandstof: LPG, Motorcode: 1.6

hallo even voorstellen ik ben rien en ik heb het volgende probleem met mijn peugeot dat het display van mijn temp regeling aan de rechtse kant een cijfer mist dus de airco werkt wel gewoon ik kan alleen niet aflezen welke temperatuur ik ingesteld heb heeft iemand een oplossing b v d groetjes rien

shakira

Geplaatst door shakira (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 308? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

j@n-willem (0) PRO, 9 jaar geleden

Enigste oplossing is vervangen van het display is compleet. Zijn led lampje dus niet los te vervangen,
ik heb eventueel nog een goede liggen. Mocht je interesse hoor ik het wel,
groetjes jan willem

shakira (0), 9 jaar geleden

ok j@n of willem bedankt voor je snelle en duidelijke reactie een vraag wat zou dat dan gaan kosten evt met montage. of als je het hier niet kwijt wilt mijn e mail adres is rienpelders@kpnmail.nl b v d en de groetjes van rien

Hans4040 (310) PRO, 9 jaar geleden

Heren, zaken doen graag via de mail en niet op het forum.

mvg.
Moderator Problemcar

shakira (0), 9 jaar geleden

jan willem nog bedankt heb inderdaad de hele kast vervangen en probleem opgelost was trouwens niet veel werk asbak eruit en 2 schroefjes los en stekkers omsteken koste in de garage 540 euro en dan nog inlezen heb het zelf gedaan voor 100euro (dan wel met gebruikte spul ) voordeel is dat het dan niet aangemeld hoeft te worden nog wel bedankt .groetjes rien.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 308 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum