Peugeot 307: kachelmotor 307 valt uit

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v navtech

Hallo!

mijn zus heeft sinds 2 jaar een 307 station 1.6 16v navtech uit 2004

eigenlijks sinds aankoop bij warmere tempraturen problemen met het uitvallen van de kachelmotor!er zit climate control in en vooral als je de AC aanzet en je doet hem op standje 3 van de blazer byv.stopt hij er naar een tijdje gewoon mee uit.hij blaast dan totaal niet meer.na een tijdje kan het zo weer wezen dat hij wel weer aanslaat of de auto een tijd stil te hebben laten staan. ik lees wel iets over een bm34 of weerstand / kachelmotor of zelfs over de bedrading maar wat zouden jullie denken wat dit zou kunnen wezen?

ik hoor het graag.

100Nxdropje

Geplaatst door 100Nxdropje (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Hans4040 (190) PRO, 9 jaar geleden

Als deze auto een automatische airco heeft (Climate Control) kan het inderdaad zijn dat de fan stopt als de ingestelde temperatuur bereikt is...

wkhoek (0) PRO, 9 jaar geleden

Waarschijnlijk kachelmodule die op de blower gemonteerd zit defect.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.