Mercedes-Benz C-Klasse: mercedes W204 amg gewoon mistlampen ombouw led mistlampen ??

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Diesel, Motorcode: 350 cdi

ik heb een c350 cdi staan amg met mistlampen normaal nu heb ik hem omgebouwd naar type 2010 met led mistlampen deze moeten volgens
mij aangesloten worden met iets ertussen en ook iets instellen met dag rijverlichting

weet iemand hoe of wat ze branden wel maar niet hoe het hoord als ik de mistlampen nu aanzet knipperen ze de hele tijd ik denk dat het voltage of zoiets nu niet klopt ????

mercedes500

Geplaatst door mercedes500 (0) PRO , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Profundo Autoservice (0) PRO, 9 jaar geleden

De stroom die de leds trekken is te laag voor het lamp-controle systeem. hierdoor schakelt deze steeds uit, je kan dit oplossen met een voorschakelweerstand.
Bij de Benz dealer weten ze wel wat er tussen moet.

S65 AMG (0) PRO, 9 jaar geleden

Geen voorschakel weerstand tussen zetten.
Je zal langs de dealer moeten. die coderen de mistlichten uit
En doen optie code dagrijverlichting incoderen

Profundo Autoservice (0) PRO, 9 jaar geleden

Gaat ie dan niet ook storen door het lage stroomverbruik?
Dan is het ook nog even van belang of het de originele Mercedes dagrijverlichting is en geen aftermarket want die kan weer andere eigenschappen hebben.

mercedes500 (0) PRO, 9 jaar geleden

Ik heb het opgelost ik ben bij Rotgans carsolutions geweest hij heeft de dagrijverlichting aangemeld via de obd met een Mercedes kast entery en nog paar kabels samen gevoegd en gesoldeerd onder de zekeringkast opgelost 75 euro

Profundo Autoservice (0) PRO, 9 jaar geleden

goed geregeld!
Ben alleen stiekum benieuwd welke draden hij heeft gesoldeerd...
Maar daar kom ik wellicht achter als ik het zelf eens aan de hand krijg.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.