Peugeot 206: geen remdruk peugeot 206

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Beste leden,

ik ben alweer teneinde raad. Dit keer een pejo 206 zonder abs. Op een gegeven moment viel de remdruk weg. Zoveel dat de remweg dus zeker een meter of 20 werd. Noodstop kon dus niet.

Nergens is er een lekkage merkbaar. Hoofdremcilinder vervangen 2X zelfd met een sloopexemplaar; geen verbetering.

Wat kan er in godsnaam nog aan de hand zij.?

sarih00

Geplaatst door sarih00 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

kaleido 1 (1620) PRO, 9 jaar geleden

Je krijgt ook geen druk op het pedaal , ontluchten gaat wel , hoe doe je dit trouwens ?

thorpe (0) PRO, 9 jaar geleden

denk dat de rembekrachter niet werkt als ik zo het verhaal leest, een meter of 20 kan dan wel uitkomen

sarih00 (0), 9 jaar geleden

Probleem opgelost. Een andere hoofdremcilinder en ontluchten. Ik moet wel zeggen dat ontluchten aanvankelijk met de handmatige methode lastig was. Eerst rechtsachter ontlucht. Dan linksachter maar daar kwam geen druk op, vervolgens rechtsvoor en als laatste linksvoor. Prompt was er dan linksachter ineens wel genoeg druk.

Raar maar waar. Bedankt voor alle reacties.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.