Toyota Avensis: Haperen op lange afstand met ongv. 140km p/u

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.2

hallo,

Wij hebben de toyota aangeschaft om hiermee naar turkije heen te rijden, nadat we zijn vertrokken hebben we eerst een goeie afstand van 7uur afgelegd. Na deze 7uur rijden is de motor van de auto best warm en begon de auto te haperen hij trok terug en reed niet meer dan 90km p/u.
De monteur is erachter gekomen dat er een sproeier een beetje lekt/spuit. Maar we zijn hier in NL naar de monteur geweest en die heeft gezegd dat het niet door de sproeier komt. Kan het misschien een andere probleem zijn?

op de dashboard geeft de auto geen melding aan, en we hebben de auto laten uitlezen daar was ook niks te zien.

We rijden de auto nog steeds, alleen durf ik geen lange afstand mee af te leggen.

Ik hoor graag van u

Groetjes,

sahinfatih

Geplaatst door sahinfatih (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Avensis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

voyager (0), 9 jaar geleden

`Dan uitlezen rijdend.De monteur idn beter in staat af te lezen wat de waarden zijn. Mogelijk komt dan iets naar voren.

sahinfatih (0), 9 jaar geleden

bij toyota garage hebben ze gezegd dat ik brandplaatjes moet vervangen.motor heeft drukverlies.Deze week ga ik ze laten vervangen

kaleido 1 (1400) PRO, 9 jaar geleden

Ik zou er even goed naar laten kijken , als hier de beruchte motor in zit , kun je nog wel eens meer problemen hebben dan alleen brandplaatjes , type motor staat er niet bij.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum maar eens.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.