Peugeot 207 CC: Cruisecontrol 207cc

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v

Ik ben in het bezit van 207cc 1.6 16v htpi motor
er zit momenteel geen cruisecontrol op wil ik er graag ophebben de peugeot dealer vertelde me door de telefoon dat dit niet gaat toch heb ik twijfels , auto is voorzien van alle gemakken behalve cruisecontrol
ik kan een handlel limiter van een 307 kopen zou deze hetzelfde zijn? mijn vraag als het kan wat heb ik dan nog meer nodig, wie kan me helpen?

luc60

Geplaatst door luc60 (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 207? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Wat je nog meer nodig hebt is het diagnoseapparaat van de/een dealer om de instellingen die nodig zijn voor snelheidsregeling/snelheidsbegrenzing te realiseren. Wij zeggen in principe tegen een klant dat het gewoon een kwestie van proberen is. Werkt het, dan heb je geluk. Werkt het niet dan pech. Moet je zo'n dealer natuurlijk wél de verkoop van het bedieningshendeltje gunnen.

luc60 (0), 9 jaar geleden

handle gemonteerd, en door de Peugeot dealer laten inlezen, werkt prima.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 207 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum