Toyota Hi-Ace: openen laadruimte zonder sleutels

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.4 td

Hallo,

Gisteren heb ik de schuifdeur gesloten terwijl mijn sleutels nog in de laadruimte lagen.
Het gaat om een afgesloten cabine, maar alle deuren zijn op slot.

Hoe krijg ik de laadruimte het makkelijkst open, via de schuifdeur of via de laadklep?

Bedankt,
Huig

hvdp76

Geplaatst door hvdp76 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota HiAce? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

jan5047 (0) PRO, 9 jaar geleden

Zit er geen ruitje tussen de cabine en laadruimte

Punt (35) PRO, 9 jaar geleden

Reserve sleutel al geprobeerd ?

Succes.

hvdp76 (0), 9 jaar geleden

Er zit een ruit tussen de cabine en de laadruimte.
Zijn de voorste portieren makkelijk open te krjigen? (vergeleken met de deuren v laadruimte)
Dan kan ik het ruitje er uit halen en de sleutels via een stok met haakje vangen.

De reservesleutel ligt helaas op de bodem van de Noordzee.

Punt (35) PRO, 9 jaar geleden

Het is maar wat je er voor over hebt (aan schade)

De meeste sloten worden op afstand bediend via een trekstang .

Om daar aan te trekken of duwen hoeft het slot niet te draaien maar is wentelen via het plaatwerk voldoende .

Kijk bij zo'n zelfde wagen als voorbeeld welke kant je op moet .

Na de klus het plaatwerk weer vlakken en wat verf en klaar .en een ander slot . Eventueel om te bouwen op je eigen sleutel.

Als er aan de deursloten een trekknop zit ?? Via de deurrand naar binnen met een krul aan een lasdraad en de deur open vissen .

Groet.

jan5047 (0) PRO, 9 jaar geleden

ben je geen lid van een hulporganisatie want die hebben de portieren zo open

hvdp76 (0), 9 jaar geleden

Ondertussen gelukkig opgelost.

Ik heb de portieren met een metalen profiel open gekregen, dan het raampje uit het tussenschot verwijderd et voila ik had mijn sleutels terug.
Zonder schade.

Sleutels bij laten maken en verspreiden.

Bedankt voor de tips!

Punt (35) PRO, 9 jaar geleden

We maakten ons al Zorgen. Schadevrij open maken is al een kunst ......... Een reserve sleutel nog handiger en dan niet thuis laten liggen !!

Vr. Groet.

jan5047 (0) PRO, 9 jaar geleden

Reserve sleutel aan een magneet vasttapen en onder de auto plakken

voyager (0), 9 jaar geleden

Er zijn doosjes ervoor op de markt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota HiAce of stel zelf een nieuwe vraag.