Peugeot 307 SW: Wanneer distributieriem vervangen Peugeot 307SW/ 2.0HDI/ 100kW/

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 HDI

Kan iemand mij vertellen wanneer een distributieriem moet worden vervangen bij een Peugeot 307 2.0HDI/ 100kW uit 2006. Ik lees veel verschillende berichten met variërende km standen. Mijn Peugeot heeft 173.000km gereden en er is nog geen riem vervangen. Daarnaast ben ik benieuwd naar een richtprijs voor de vervanging. Wie helpt mij verder?

Raymond Jansink

Geplaatst door Raymond Jansink (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Hans4040 (310) PRO, 9 jaar geleden

Vervangen elke 240000 Km of 10 jaar.

Bron: Autodata® (Autodata® is gebaseerd op fabrieks opgaven)

Over prijzen kunnen we het niet hebben, want die verschillen per garage.
Informeer bij de dealer of een universeel bedrijf.

Raymond Jansink (0), 9 jaar geleden

Hartelijk dank voor de info mbt de kmstand.
Ik begrijp dat de prijs een rekbaar begrip is en met een garage besproken moet worden, maar is er geen ongeveer prijs (ervaring) te noemen: bv ongeveer EUR500, of EUR700 tot EUR900. Ik heb nu geen idee in welke richting een redelijke prijs moet worden ingeschat.

[quote=Hans4040]Vervangen elke 240000 Km of 10 jaar.

Bron: Autodata® (Autodata® is gebaseerd op fabrieks opgaven)

Over prijzen kunnen we het niet hebben, want die verschillen per garage.
Informeer bij de dealer of een universeel bedrijf.[/quote]

Hans4040 (310) PRO, 9 jaar geleden

Voor een richtprijs zou je kunnen kijken op www.mijngarage.nl
Maar nogmaals, er zijn garages die daarvan afwijken.

Raymond Jansink (0), 9 jaar geleden

Hartelijk dank voor jullie reacties. Mijn vraag is beantwoordt, ik kan iig nog een jaartje of twee rijden voor deze reparatie er aan gaat komen.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.