Peugeot 607: deurpanelen verwijderen

Bouwjaar: 2002, Motorcode: 3.0

ik heb een probleem met het raammechanischme van de peugeot 607

weet iemand hoe je de binnen bekleding van de bijrijders deur op een nette manier los krijgt zonder deze te beschadigen?
de electrische raam werkt niet meer doordat er een/de raamglashouder is afgebroken.
heeft mischien iemand een schets/of op pdf formaat hoe je bekleding demonteerd.


alvast bedankt

frietjes

Geplaatst door frietjes (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 607? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

ferdinand (60), 9 jaar geleden

Ik weet niet precies hoe het zit bij een 607.Bij de meeste auto's zie je bij o.a. de handgreep, de deuropener etc.een rondje of een vierkantje zitten.Daar onder zitten schroeven.Die moet je eerst los draaien en dan voorzichtig de bekleding uit de drukkers trekken.Ik gebruik daarbij een platte houten spatel.Veel succes.
ferry

KennyR (0), 9 jaar geleden

In het bakje bij de knoppen voor de raambediening zit een klepje, deze moet je openmaken met een platte schroevendraaier. Dan kan je met torx de schroef eruit draaien.

Daarna met een HOUTEN/Plastic spatel langs de zijkanten gaan en kan je hem er zo uitwippen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum