Peugeot 206: cruise control peugot 206 1.4 gentry

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

beste forumleden,

onlangs heb ik een peugot 206 gekocht met cruise control (athans dat denk ik).

ik zie wel de hendel aan het stuur voor de bediening maar wat ik ook er gebeurt niks.

nu is mijn vraag is deze hendel gewoon standaard of wordt deze alleen aangebracht als er ook echt cruise control inzit.

ik heb van alles geprobeerd maar er gebeurt helemaal niks.

kan iemand mij misschien hiermee helpen.

met vriendelijke groet,
beni

sinterklaas

Geplaatst door sinterklaas (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

13 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Aan welke kant zit dit hendeltje? Rechts? Dan is het van/voor de originele radio bediening. Vaak zijn deze radio's al vervangen voor andere, niet af fabriek radio's en komt de werking van deze bediening te vervallen.

sinterklaas (0), 9 jaar geleden

Het hendeltje zit rechts van het stuur onder de richtingaanwijzer. U heeft het over een radio maar ik heb het over cruisecontrol. Groetjes beni

hobby-monteur (0), 9 jaar geleden

Rechts onder de richtingaanwijzer?
Links mag ik hopen,of ligt de auto op zijn dak?
Koppelingschakelaar defect?
Remlichten blijven niet branden?

sinterklaas (0), 9 jaar geleden

Sorry ik bedoel rechts onder de hendel van de ruitenwisser. Remlichten werken prima

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

[quote=sinterklaas]beste forumleden,

onlangs heb ik een peugot 206 gekocht met cruise control (athans dat denk ik).[/quote]
Waarschijnlijk heb ik bovenstaand zinnetje niet begrepen? Je denkt cruise control, dus kan ook iets anders zijn, vandaar mijn vraag aan welke kant met uitleg over de rechter zijde mocht het hendeltje daar zitten.

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Dan heb je toch antwoord op je vraag? Als er al cruise control opzit, dan zit eigenlijk in de meeste gevallen het hendeltje hiervan links.

hobby-monteur (0), 9 jaar geleden

Waarschijnlijk geen cruisecontrol dus,maar wat voor tekst staat er op de beruchte handel ?

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Dit moet Sinterklaas eerst nog even aan de knutselpiet vragen denk ik?

sinterklaas (0), 9 jaar geleden

Er staat op mode en charge. Ik begin nu het vermoeden te krijgen dat het om een hendel gaat voor radio bediening. Wel apart om daar een hendel voor te gebruiken.

sinterklaas (0), 9 jaar geleden

Geen charge maar change, die smartphones van tegenwoordig vullen zelf hun eigen woorden in.

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Dat had deze eerste 206 Gentry uitvoering i.c.m. de af fabriek radio. Maar goed, uiteindelijk komen we er wel uit.

sinterklaas (0), 9 jaar geleden

Bedankt voor het meedenken, en idd uiteindelijk komen we er wel uit.
Groeten beni

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

;-)

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.