Peugeot 206: 206 Bsi probleem

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 16v XS

Beste lezers,

In mijn peugeot 206 is korte tijd geleden een grote beschadiging geweest aan de kabelboom. Hierbij waren er meerderen kabels volledig kapot, na reparatie van de kabels en controlle van alle elektrische systemen was de auto weer in volle glorie hersteld. TOT een paar dagen geleden er ineens een knal was en vervolgens de verlichting aan de rechter zijde van de auto aan bleef wanneer deze was afgesloten.

Ik ben gaan zoeken waar dit vandaan kwam en kwam er achter dat er een kleine chip op mijn BSI geklapt was. Nu ben ik dus opzoek naar een oplossing om dit te herstellen of te vervangen.
Ik hoop dat er hier iemand is die mij een antwoord kan geven op wat de mogelijkheden zijn of wat ik moet doen met dit probleem!

Mvg
Wauter1900

wauter1900

Geplaatst door wauter1900 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Knap dat je zo "diep" gaat! De garage zou de BSI opsturen ter reparatie, maar denk dat je in dit geval (met de info hierboven) eerst uit moet zoeken waardoor die kleine chip is geklapt.

wauter1900 (0), 9 jaar geleden

Hey Hans,

De chip is geklapt door schade die is opgelopen bij de eerdere problemen met de bekabeling. Op dat moment is de chip niet kapot maar heeft waarschijnlijk wel schade opgelopen in de vorm van een micro scheurtje of iets in deze transen is vervolgens door gebruik langzaam erger geworden tot het echt teveel werd en volgens geklapt. ( Dit was de conclusie en na onderzoek de enige mogelijke reden die kon lijden tot het klappen volgens meerderen garage bedrijven. )

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum