Peugeot 307: trekhaak kabelset

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.6 hdi

beste mensen

ik heb een probleempje ik kan van iemand een trekhaak kopen voor mijn peugeot 307 sw bouwjaar 2006

nu de kabels voor de verlichting zijn met fische om op de fische van mijn achterlichten te klikken zijn deze kabels goed voor mijn auto of moet het kabels zijn met een module

zo dat ik niks kapot kan doen aan mijn wagen

waar de trekhaak van af komt is een peugeot 307 sw bouwjaar 2005

alvast bedankt

mvg wim

wimsford

Geplaatst door wimsford (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

trucker0werner (0) PRO, 9 jaar geleden

auto's voor 2005 heb je idd niet direct zo'n module nodig, bij de restyle zoals die van jouw dan wel
http://www.trekhaakland.nl/trekhaakland/...
kijk daar maar naar de leeftijd.
advies is om 13polig te pakken en te monteren, dan met een 7/13polig verloop kun je zo elke mogelijke aanhanger erachter hangen.
de betreffende module moet altijd ingeleerd worden door de dealer, anders werkt het niet.

origneel van peugeot is ook mogelijk, dan heb je wel verzekerd dat je inbouw instructies bij hebt die tot in de puntjes alles beschrijven hoe je het moet doen, (universeel wil weleens ontbreken, maar zit vaak er wel bij) , naast dat is volgens mij bij die universele kabelsets heel vaak dat er geen contstante of geschakelde plus bij zit. Bij orgineel is dat tegenwoordig wel standaard, je hebt ze nog soms gehad die oude dat dit los apart bij gedaan moet worden.

dit is dus wat je wel ff moet controleren/ kijken
verder moet je de voeiding ook voor bij de stuur halen dacht ik

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum