Peugeot 206: Waar zit de boordcomputer?

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Ik heb een vraagje. De laatste tijd heb ik wat problemen met de auto. Inhouden en uitvallen van de motor ed. IK heb hier en daar gelezen dat het kan komen door vervuilde stekkers op de boordcomputer. KAn iemand me zeggen waar ik die kan vinden? Wellicht kan ik dan aan de gang met wat contactspray om de stekkers schoon te maken.

Alvast bedankt.

RalfZL

Geplaatst door RalfZL (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

trucker0werner (0) PRO, 9 jaar geleden

lijkt me sterk dat de vervuiling op de stekker de boosdoener is, want inhouden is dan niet te verklaren
maar de computer zit op de steun net achter de rechter koplamp. bij de distribtuie zijde van de motor

RalfZL (0), 9 jaar geleden

Bedankt voor het antwoord. Gevonden :)
Of het opgelost is weet ik niet, ik moet er nog een langer stuk mee gaan rijden. Iig gaat de auto binnenkort naar de garage voor onderhoud en apk en dan laat ik meteen een aantal zaken nakijken en reinigen. Toch bedankt.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.