Peugeot 106: radio code

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine

Hallo allemaal,

Ik ben ten einde raad. Vorige week wilde ik een nieuwe radio in mn auto zetten maar ik miste een onderdeel waardoor de oude radio weer tijdelijk terug moest.
Nu vraagt de radio om een code en die kan ik dus nergens vinden.
Heb al contact opgenomen met de dealer waar de auto gekocht is maar die code werkt niet.
Als ik de radio eruit haal zie ik alleen een serienummer staan en een model nummer.
Hoe krijg ik mijn radio weer aan de praat?!

Alvast bedankt.

Mvg Charlotte

charliejjj

Geplaatst door charliejjj (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Met de juiste radio-code.

charliejjj (0), 9 jaar geleden

Erg grappig hans...
Zoals je kunt lezen heb ik die dus niet.

Graag alleen serieuze reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Antwoord klinkt inderdaad grappig, maar het is gewoon het juiste antwoord. Zeker als deze radio tijdelijk terug moet, lijkt me kosten maken door em op te sturen, zodat de code "gerepareerd" kan worden, niet aan de orde....toch? De dealer kan de code opvragen en dat heb je al gedaan. Andere mogelijkheden: wellicht is het toestel in het verleden al eens vervangen en staat de code ergens in het gebruiksaanwijzingsboekje van de auto geschreven of zit er in de map met boekjes een klein kaartje waar de juiste code op staat.
Meer kan ik er niet van maken.

hobby-monteur (0), 9 jaar geleden

Je zou hier eens kunnen kijken : http://www.youtube.com/watch?v=AbyatO8aD...
en anders deze link : http://www.radio-code.co.uk/peugeot-radi...

Als je geluk hebt stast er iets tussen.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.