Peugeot 206: peugeot 206 (sw) dimlichten werken niet.

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1,4

hallo,

ik heb een peugeot 206 1.4 en mijn dimlichten werken opeens niet meer.
als ik de hendel draai gaan de lichten aan in de auto. de stadslicht werken wel, de grootlicht ook maar de dimlicht niet.
als ik grootlicht aandoe dan gaan zowel de grootlicht en de dimlicht aan.
Waar moet ik zoeken? iemand enig idee?

waar zitten de relais van de lichten?

gert vd

Geplaatst door gert vd (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Heb je al eens 2 nieuwe lampjes geprobeerd?

gert vd (0), 9 jaar geleden

[quote=hans4074]Heb je al eens 2 nieuwe lampjes geprobeerd?[/quote]
neen maar de lampen branden wel als ik grootlicht aanzet. dan branden zowel de grootlicht als dimlicht

j@n-willem (0) PRO, 9 jaar geleden

Com 2000 is denk ik defect, relais heeft de dimlicht niet komt rechtstreeks uit de bsi.
je kan nog met pps in meting gegevens kijken of de schakelaar bedient word de ja of nee.
Succes ermee,
gr jan-willem

Brum1467 (0), 9 jaar geleden

Vreemde storing. Het dimlicht is namelijk failsafe uitgevoerd. Als de schakelaar (folie in de stengel) defect is, zal het licht altijd blijven branden. Het is dus inderdaad waarschijnlijk dat de storng verder in de com2000 zit.

Kun je het grootlicht wel in de vaste stand zetten of is het alleen mogelijk om te seinen met het grootlicht?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum