Peugeot 607: Kortsluiting ABS-Sensor linksvoor

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.7hdi 204pk

Hi,

Ik krijg op mijn dashboard de melding: ABS Defect en EPS/ASR defect. Uit laten lezen bij de Peugeot dealer en deze geeft terug: Kortsluiting ABS Sensor links voor.

Nu probeer ik ergens een nieuwe sensor te vinden, maar deze blijken nergens te krijgen of moet ik juist helemaal niet bij de sensor gaan kijken?

KennyR

Geplaatst door KennyR (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 607? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Of je bij/naar de sensor moet kijken is op afstand moeilijk te beoordelen. Minste wat je kunt doen is de stekkerverbinding controleren, maar als daar het probleem zou zitten dan lijkt het mij dat er een storing onderbreking geweest zou zijn ipv kortsluiting. Je hebt waarschijnlijk weer elders gezocht naar een sensor, want kan me niet voorstellen dat een dealer geen sensor zou kunnen leveren.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.