Mercedes-Benz A-Klasse: mercedes a klasse slaat niet aan

Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 16v

een maat van me heeft een mercedes a klasse
de auto slaat niet aan
heb de brandstof slang van de brandstof galerij er af gehaald en gestart er komt geen brandstof er uit,
heb de brandstoffilter er onder uit gehaald en met starten gekeken of er brandstof er uit kom maar komt niets uit,
de zekeringen zijn goed en heel.de brandstof relar die werkt
zie ik iets over het hooft? denk zelf of de brandstof slangen zijn bevuild bij de pomp of de pomp is kapot want hij rijd de tank zo danig leeg dat hij zeker 20km op de reserven tank rijd voor hij gaat tanken
en de tank zit half vol.
hij heeft wel V power getankt en heeft er 30km er mee gereden toen hij hem stil zetten en even later weer wil weg rijden deed hij niets iedergeval niet aanslaan

Kelvin1

Geplaatst door Kelvin1 (0) PRO , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz A-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

bertus9074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Waarschijnlijk de brandstofpomp die defect is.
Sla eens met een (rubber) hamer onderop de tank terwijl iemand start, loopt de motor nu wel dan is de pomp defect.
Ondanks dat hij het doet toch de pomp vervangen! het gebeurt eerst bij starten maar later zal hij onder het rijden uitvallen.

De pomp zit boven in de tank en is bij deze auto niet te bereiken zonder de tank te demonteren.

Succes

Kelvin1 (0) PRO, 9 jaar geleden

ik heb het geprobeerd met een hamer voorzichtig op de tank te slaan en de wagen rijd weer idd brandstofpomp kapot,wist niet zeker of deze ook een regeleenheid had voor de brandstof pomp ,
brandstofpomp er uit gehaald zonder de tank onderuit te halen kost wat moeite maar is gelukt,bedankt voor je tip

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz A-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.