Nissan Qashqai: P0703 bakstoring

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0 cvt

Goedemiddag,

Hebben hier een probleem met deze Nissan:

Automaat zit volgens mij in de noodloop, motor komt niet meer op toeren en dus is de gang er uit...

Motor heeft geen storingscodes,

Versnellingsbak heeft storingscode: P703 Onbekende fout.

Weet iemand wat dit kan zijn??

Misschien heeft het er niks mee te maken maar ook de ( led ) achterlichten blijven branden, ook als de auto uit is...

Mvrgr Hiele

venedijk

Geplaatst door venedijk (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Qashqai? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

carp (0) PRO, 9 jaar geleden

Hoi de foutcode is p0703 en die is van de rempedaal circuit,waarschijnlijk de rempedaalschakelaar succes

venedijk (0) PRO, 9 jaar geleden

Ok, bedankt, ga ik die bestellen!!

venedijk (0) PRO, 9 jaar geleden

Beide remlicht schakelaars vervangen maar probleem is soms weg en dan weer terug ( net als voorheen ).

Heeft iemand nog suggesties??

carp (0) PRO, 9 jaar geleden

Ik denk dat je het dan in de bedrading van de remschakelaars moet gaan zoeken,een draadje die af en toe onderbroken wordt,of 10 amp zekering bekijken no 11 in zekering kast succes

Nissanwielmonteur (0) PRO, 9 jaar geleden

Wat gebeurt er als je de stekkers van de achterlichten losmaakt??

Zit er een trekhaak onder???

venedijk (0) PRO, 9 jaar geleden

ga er morgen weer mee bezig, hou jullie op de hoogte!!

venedijk (0) PRO, 9 jaar geleden

Storing is na 2 maanden weer aanwezig....

Wat ik vorige keer nog vergeten was te melden was dat de achterlichten ook niet meer uitgaan als de storing aanwezig is..

Deze branden dan altijd door ( ook als de motor uit is ). Ze branden dan echter iets minder fel dan normaal ( volgens mij zijn het leds?)

Zou ik het toch in de trekhaakmodule of in de achterlichten moeten zoeken??

Mvrgr Hiele

rr-ron (0) PRO, 9 jaar geleden

Kun je de trekhaakverlichting niet loskoppelen en dan opnieuw proberen?
Heb je de massapunten gecontroleerd?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Qashqai of stel zelf een nieuwe vraag.