Peugeot 206: sigarettenaansteker installeren

Brandstof: Benzine

heey mensen,

ik wil de sigarettenaansteker vervangen. nu zit er op de oude een plugje met drie draden.. ik vermoed een plus, min en een signaal. (vermoed ik, dus ik weet het niet zeker! ;) ).

de nieuwe zit 2 plaatsen voor aansluiting op.. plus 2 draden naar de verlichting.. het liefst wil ik dat die het ook gaat doen..

hoe sluit ik dit nu aan zodat ook de verlichting werkt..

bvd!

206SW14

Geplaatst door 206SW14 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

De originele sigaretten-aansteker heeft 3 aansluitingen. Een plus een massa en de andere aansluiting is de plus voor de verlichting in de sigaretten-aansteker. Massa voor deze verlichting komt via een stripje die in verbinding staat met de massa = het huis van de aansteker. Nu moet het vast lukken.

206SW14 (0), 9 jaar geleden

Nu ik dat zo lees klinkt het heel logisch ja!
Ik heb hem alleen al ingebouwd zonder verlichting.. ik kreeg hem maar niet in het gat, dus de behuizing van het lampje heb ik eraf geknipt..
Toch bedankt! Die info had ik nodig!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.