Peugeot 106: auto dood

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Na een nacht gestaan te hebben wilde ik wegrijden maar bij draaien van de sleutel in het contact gebeurde er helemaal niks. Daarna met startkabels geprobeerd, de startmotor hoor je draaien maar de motor slaat niet aan.
Nu heb ik de accu los opgeladen en bij het aansluiten hoor ik aan de onderkant van de motor een zoemend geluid wegkomen. Ditmaal draaide wederom de startmotor maar sloeg de motor niet aan. Als ik mijn sleutel uit het contact haal blijven er dashboard lampjes branden.

Kortsluiting??

106oudje

Geplaatst door 106oudje (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Laat in ieder geval de accu eens met de juiste apparatuur testen (diepscan technologie) en probeer erachter te komen of de oorzaak toevallig niet in het contactslot zit.

harry4203 (515) PRO, 9 jaar geleden

jeetje hans, wat een dure taal, hahaha.

hans4074 (0) PRO, 9 jaar geleden

Je moet toch af en toe eens een beetje duur doen om nog geloofwaardig over te komen Harry. ;-)

harry4203 (515) PRO, 9 jaar geleden

Ja. Das zeker waar.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.