SsangYong Rexton: Geen stroom linker achterlicht

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel

Ik heb geen stroom bij het linker achterlicht bovenste en onderste lampje en bij het onderste licht lampje aan de rechterkant. Ik heb de stekker van de trekhaak er al tussenuit gehaald maar dat hielp ook niets zekering van de achterlichten kon ik niet vinden kent iemand dit probleem?

Het gaat om een Rexton van 2006 met 200000km

Gert Jan LH

Geplaatst door Gert Jan LH (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor SsangYong Rexton? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

kaleido 1 (980) PRO, 9 jaar geleden

Geen lampjes defect , want dit zijn 2 verschillende circuits , lampjes al gecontroleerd?

Gert Jan LH (0), 9 jaar geleden

Hallo,

Dank voor uw reactie

Lampen zijn gecontroleerd en vervangen maar er is geen stroom. Ik heb de stekker van de trekhaak er ook al tussen weg gehaald maar dit helpt ook niet Aanhanger licht links brandt ook niet.

kaleido 1 (980) PRO, 9 jaar geleden

De zekeringen als zodanig al wel gevonden , er zit een zekering kast binnen aan de bestuurderskant en een zekeringkast onder de motorkap.
Er kan voor de achterlichten en dergelijke ook nog een kast links achterin achter de bekleding zitten.

Gert Jan LH (0), 9 jaar geleden

Hallo,

Zekering nog niet gevonden ik kon in de zekeringkast onder de motorkap en links voor niets vinden van achterlichten wel van koplampen mistlampen en remlichten. maar er staat niets in het boekje over een zekeringkast links achterin. Zit de zekering kast bij de achterbank of in de kofferruimte?

kaleido 1 (980) PRO, 9 jaar geleden

Hij hoeft er niet te zitten , maar omdat jij elders deze zekeringen niet kunt vinden ,bestaat de mogelijkheid dat er in de kofferruimte nog een unit zit met zekeringen

Gert Jan LH (0), 9 jaar geleden

Hallo,

Kan geen extra zekeringkast vinden achterin. Ik heb goed gezocht
Zal morgen eens bellen met een dealer hier in de buurt kijken of ze daar een oplossing hebben.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je SsangYong Rexton of stel zelf een nieuwe vraag.