Peugeot 206: autostoel (passagierskant) klapt niet meer terug

Brandstof: Benzine

De stoel aan de passagierskant is naar voren geklapt en wil niet meer terug in de normale (rechtop) stand. Hoe kan ik dat oplossen?

anjah

Geplaatst door anjah (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Hans4040 (300) PRO, 9 jaar geleden

Kijken of er iets tussen zit....kabeltje gebroken, heveltje wat blijft hangen...onderzoek de zaak .

anjah (0), 9 jaar geleden

Heb de stoel er al uit, maar we kunnen er niet goed bij. Moet de hele stof er dan af? Wat kan er mis zijn? Is het überhaupt iets wat gemaakt kan worden?

Alvast bedankt voor de reacties!

Hans4040 (300) PRO, 9 jaar geleden

Tja...dat kan ik hiervandaan ook niet zien....stoel op z`n kop en kijken wat er hapert.
Als het een kabeltje is bijvoorbeeld, zal de bekleding eraf moeten.
Misschien is er alleen wat losgeschoten.

kaleido 1 (1575) PRO, 9 jaar geleden

Komt vaker voor , even aan de zijkant de hevel er af halen , torx boutje er uit , dan zie je daar een hevel systeem , waar nog wel eens wat afbreekt.

anjah (0), 9 jaar geleden

En is dat dan te maken? (dat hevel systeem)

kaleido 1 (1575) PRO, 9 jaar geleden

Ligt er aan wat er defect is , bij mij moest er toen een nieuwe rugleuning aan.

cobus007 (0), 9 jaar geleden

Ik heb het vandaag ook gehad, bij mij was het opgelost door de stoel helemaal naar voren te zetten en dan terug klikken. Hopelijk is het zo makkelijk 😄

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum