Toyota Avensis: Aanjager doet het niet

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 1ZZ-FE

De aanjager doet het niet en als ik hem aanzet hoor ik wel een relais tikken denk ik en alle zekeringen zijn ook in orde.
Dus vermoed ik dat ventilator stuk is maar kan iemand mij vertellen waar hij zit en is het evt makkelijk te vervangen?.
B.v.d.
Jan

Jan Almere

Geplaatst door Jan Almere (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Avensis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

voyager (0), 9 jaar geleden

Aan de passagiers zijde. Dashboard kastje uitbouwen. Dan van onderkant losnemen.

Jan Almere (0), 9 jaar geleden

Oeps dat is snel en bedankt voor je reactie, ik had het echt niet geweten en jullie horen nog wat er precies aan de hand is geweest want ik heb ook gelezen van een weerstand.

voyager (0), 9 jaar geleden

Weerstand is mogelijk, maar afgaande op je verhaal denk ik niet. Als er de weerstand stuk is, loopt de fan op de hoogste stand probleemloos.

Jan Almere (0), 9 jaar geleden

@Voyager,opnieuw bedankt voor de tip de Avensis heeft geen standen maar ik heb hem op maximum gedraaid en gebeurde niks ga zo gauw als ik tijd heb het dashbord kast uitbouwen
M.v.g. Jan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.