Peugeot 206 2002: startproblemen 206 1.4 van 2002

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Hallo Peugeot kenners,

Ik heb 5,5 weken geleden deze Peugeot 206 gekocht.
In de eerst instantie niks mis mee garage waar ik altijd kom kon ook geen problemen vinden dus ik dacht kopen.

Na ongeveer 250 km ging de motor sputteren en ging t lampje branden van de motor. Auto uit gezet en verder geen last meer van gehad.

Het probleem nu is dat ik constant startproblemen heb, als ik start moet ik gelijk gas geven en hoog in toeren blijven draaien wil hij aanblijven.
Verder draait de motor prima en heb ik onder het rijden ook verder geen probleem.
Wel hoor ik af en toe een soort van klik onder het rijden een paar x achter elkaar en dan is ook dat weg.
Deze problemen geeft hij als de motor koud en warm is.

Ben bij de garage geweest is uitgelezen ed maar kon geen problemen vinden .
Ik ben een vrouw en ik wil best onder de motorkap gaan hangen om iets op te zoeken maar maken word een probleem.

Iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn of een tip?
Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt
Groet

priscilla-206

Geplaatst door priscilla-206 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

voyager (0), 9 jaar geleden

Bij welke garage is het uitlezen gedaan? Universeel of dealer? Dealer heeft met zijn uitlees apparatuur meer mogelijkheden om te testen. Laat een monteur even luisteren naar je motor, vooral wat het klikken betreft.

hobby-monteur (0), 9 jaar geleden

Vacuümlek of defecte onderdruksensor zou ik zeggen.

priscilla-206 (0), 9 jaar geleden

De auto is bij een Peugeot speciaal monteur geweest en daar uitgelezen.
Zal er nog een keer langs gaan met jullie antwoorden

Bedankt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.