Peugeot 306: piepen koppeling

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 19

goedendag ik heb het volgende probleem als het koppelings pandaal in gedrukt wordt . piept de kopppeling echt een hoog gierend geluid ,laat je de koppeling los is het geluid helemaal weg. verder koppelt hij weg goed pakt goed op voel niks wat zou het kunnen zijn ? bvd dank

ab van veen

Geplaatst door ab van veen (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 306? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

jan T (10) PRO, 9 jaar geleden

als het een hoog gierend geluid is dan zal dat het druklager zijn dat je hoort en daarvoor moet de versnellingsbak eraf en dan kun je beter gelijk de hele kopelings set vervangen.

groetjes jan.

kaleido 1 (1620) PRO, 9 jaar geleden

Niet te lang mee wachten , als hij al slecht werkt , gaat hij vanzelf door de drukgroep heen en sta je stil.

ab van veen (0), 9 jaar geleden

ik heb de hele set vervangen , alles nieuw geluid is weg al zag ik niks raars aan de koppling zelf maar toch open dan alles nieuw

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum