Peugeot 106: Peugeot 106 1.1 houdt in en valt uit onder het rijden

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.1

Hallo
Ik heb het volgende probleem met mijn peugeot 106,
Het gaat hier om een 106 van het bouwjaar 1997 met een 1.1 motor er in
Na mijn koppakking en distributie riem te hebben vervangen loopt mij. Auto beroerd hij deed het daar voor ook al maar niet zo erg,
In de ochtend is het starte. En lopen als ik een paar meter rij dan houdt hij in en kan soms uitvallen,
Hij reageert dan weinig meer op het gas en hoog toerig is er niks aan de hand,
Ik heb het volgende vervangen
Koppakking
Distributie riem plus waterpomp
Bobine
Bougies zijn vorige jaar vervangen
Bougies kabels vervangen wel door goeie tweede hands
Krukas sensor die op de bak zit
Injector die in de caberateur zit,


Ik weet niet meer wat ik er mee aan moet, soms doet die het een dag goed is er niks aan de hand en de volgende Dat is het weer mis,
Heb de timing al gecontroleerd die staat goed van de riem
Heb de kleppen gesteld ( inlaat 20mm uitlaat 40mm) kloppen deze waardes wel???

Stefan hofman11

Geplaatst door Stefan hofman11 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

jopienl (0), 9 jaar geleden

Auto al uitgelezen? Bij een 205 kan je dat redelijk zelf doen doormiddel van de "sleutelmethode". Misschien werkt dat bij een 106 ook zo:
http://www.pug205.nl/view.php?pid=2&fid=...

Je moet er even gevoel voor hebben, maar je kan zo wel eventuele storingcodes herleiden. Anders misschien bij een garage laten uitlezen? (kost paar tientjes).

Volgens mij kunnen het redelijk wat zaken zijn, maar misschien probleem met (automatisch)-choke (ken de 106 verder niet)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum