Peugeot 206: binnenste stuurkogels vervangen

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4

Na het plaatsen van mijn winterbanden, op nieuwe lichtmetalen velgen, bleek tijdens het uitlijnen dat de binnenste stuurkogels vervangen moeten worden, zowel links als rechts. Nu vroeg ik mij af of dat niet enigzins snel is na 81.000 Km, en wat zoiets nou gaat kosten,
Een maatje van mij is vrij handig handig met auto's, dus zou het iets zijn, wat je goed zelf kan doen?

greets

Sebo

Geplaatst door Sebo (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Profundo Autoservice (0) PRO, 9 jaar geleden

Dat is inderdaad rap, die gaan doorgaans niet snel kapot, weet je zeker dat ze kapot zijn? is het niet zo dat het stuurhuis teveel speling heeft, dat voel je ook aan beide kanten.
Eigenlijk moet je eerst de stuurhuishoezen verwijderen, dan kun je pas echt goed beoordelen of er speling op de kogels zit.
Is dat gedaan?

Sebo (0), 9 jaar geleden

Hi profundo,

Dat de binnenste kogels vervangen moeten worden, is mij verteld door het bedrijf dat het uitlijnen en balanseren heeft gedaan. Hierna wordt de auto kostenloos nogmaals uitgelijnd,
Zoals aangegeven heb ik er weinig verstand van,

Profundo Autoservice (0) PRO, 9 jaar geleden

Is dat een volwaardig garagebedrijf of een bandenhandel of een fast-fitter?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum