Toyota Starlet: Koelvloeistof vernieuwen

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2E-EE

Ik wil de koelvloeistof van mijn Starlet vernieuwen en vraag mij af of de rode G12+ longlife koelvloeistof ook voor mijn betrouwbare karretje wel geschikt is en of het toch beter is om er de wat meer "ouderwetsere" koelvloeistof in te doen.

Alvast bedankt voor een reactie.

gwoutersen

Geplaatst door gwoutersen (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Starlet? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

jan T (10) PRO, 9 jaar geleden

dat kun je gewoon gebruiken hoor als je ververst.

groetjes jan.

gwoutersen (0), 9 jaar geleden

Hallo Jan,
Dan ga ik daar met een gerust hart mee aan de slag, veel dank voor het snelle antwoord.

Vriendelijke groet,
George

C.Jonker (0) PRO, 9 jaar geleden

Hou hem op de weg... dit zijn toyota's uit het onverwoestbare tijdperk !!

gwoutersen (0), 9 jaar geleden

[quote=C.Jonker]Hou hem op de weg... dit zijn toyota's uit het onverwoestbare tijdperk !![/quote]
Ja das zeker, in de 56 jaren van auto kopen en verkopen, heb ik van niet ene auto zoveel plezier gehad dan van deze die ik kocht toen ie vier jaar was. Nu ie 24 jaar is geworden zonder gebreken (met 162000 km zonder olieverbruik) en/of in de steek laten, ben ik wel verplicht om nu ook voor hem een beetje goed te zorgen.

C.Jonker (0) PRO, 9 jaar geleden

I love it...

Denk me weemoed terug aan mijn Carina E....zucht

jan T (10) PRO, 9 jaar geleden

ik heb er ook een hoor ik blijf er mee rijden tot het niet meer kan.

groetjes jan.

Hans4040 (310) PRO, 9 jaar geleden

Ziet er goed uit...

voyager (0), 9 jaar geleden

Had er 6 jaar lang een Carina E met bijna 5 ton op de teller verkocht. Zelf 250dkm mee gereden(lpg).

C.Jonker (0) PRO, 9 jaar geleden

Ik reed hem in prak.... anders had ie nu nog hier gestaan.
Auto's zijn niet bijzonder, niet aantrekkelijk , maar als je eenmaal de klik heb gevoeld en een motorkap die nooit open moet dan ben je verkocht...
Nou succes !

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Starlet of stel zelf een nieuwe vraag.