Toyota Avensis: Geluiden deurrubbers & sjierpend geluid rechts voor bij optrekke

Bouwjaar: 2012, Brandstof: Diesel

Sinds kort heb ik een avensis station wagon gekocht uit 2012 bij mijn dealer. De auto maakt echter steeds een rubberachtig rammelgeluid als ik over wegoneffenheden rij. Dit geluid lijkt uit de voordeur links boven te komen en achter rechts. De dealer heeft de deurrubbers ingevet maar het probleem blijft. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn van dit euvel? Een ander iets is een geluid dat van voor rechts lijkt te komen indien ik optrek vanuit heel lage toeren (ca 1200 rpm) en zowel van binnenuit als van buitenaf goed hoorbaar is. Kan dit te wijten zijn aan de riem? De auto heeft nog geen 40000 km gelopen. Alvast bedankt.

atoyo

Geplaatst door atoyo (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Avensis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Ralf_Jensen (0) PRO, 9 jaar geleden

Ligt er IN het portier geen kabel los? Haal de losse spullen eens uit het handschoenenkastje.

atoyo (0), 9 jaar geleden

Beste, het geluid komt van bovenaan de deur, aan de zijde het B stijl. Verder zit er niets in wat kan rammelen, dus het komt echt van de wagen.

Ralf_Jensen (0) PRO, 9 jaar geleden

Wieldop - deksel rammelt? Sierstrip die rammelt~? Glas in het portier wat wat los zit ........

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Avensis of stel zelf een nieuwe vraag.