Toyota Rav4: Rav4 bj 2001 vermogen probleem

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2.0l i

Momenteel heb ik vermogen verlies met mijn Toyota. Ik heb hem laten uitlezen bij de dealer maar die kunnen niks vinden. Er zit een gas installatie op maar ook hiermee heb ik vermogen verlies. Dus verlies op zowel gas en benzine.

Alles is gecontroleerd of er toevallig een slangetje los zit. Ik weet het niet meer :(. Wie kan me helpen?.

PePe2611

Geplaatst door PePe2611 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota RAV4? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

voyager (0), 9 jaar geleden

Dan maar een betere uitleg wanneer het verlies optreedt. Bij koude of juist warme motor, laag in de toeren of hoger?Deellast, voollast?Ook uitlezen rijdend. Interessant zijn de gegevens van long fuel trim.

PePe2611 (0), 9 jaar geleden

Ik heb het verkeerd begrepen. Dit probleem is verholpen. Waar hij nu nog last van heeft is het volgende:

Welke situatie dan ook als hij vol gas geeft dan hikt de motor 2 keer en schiet hij door. Als hij hem stationair laat draaien dan schokt ie en valt ie uit.

Gasklep is al schoon gemaakt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota RAV4 of stel zelf een nieuwe vraag.