Toyota Corolla: grootlicht lampje op dashboard blijft branden

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4vvti

ik heb een toyota corolla staan waar geen toerenteller in zat,, nu heb ik een dash gekocht met toerenteller en deze ingebouwd,

tot zover geen probleem, alles werkt alleen blijft het controle lampje voor het grootlicht continu branden ook als alleen het dimlicht is ingeschakeld
als het licht helemaal uit is brand het controle lampje niet,

misschien mensen die dit ook hebben mee gemaakt of die een idee hebben wat het probleem zou kunnen zijn,

alle tips zijn welkom

houthakker-1

Geplaatst door houthakker-1 (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Corolla? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

voyager (0), 8 jaar geleden

Als dat lampje brandt, brandt dan ook het controlelampje van verlichting?Zo nee, dan is dat je controlelampje. Brandt een ander lampje als je grootlicht aanzet?

kaleido 1 (1355) PRO, 8 jaar geleden

Op het moment dat je het stadslicht aan zet , eerste stand van de schakelaar , brand hij dan ook al ?
Zo ja dan denk ik dat er een draadje in je stekker om gestoken moet worden , haal je dashbord weer eens los en kijk of er geen dashbordverlichtingslampje reageert op het grootlicht.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.