Mercedes-Benz S-Klasse: Mercedes 380 SEC draait onregelmatig stationair

Bouwjaar: 1982, Brandstof: Benzine, Motorcode: V8 3800

Ik heb hier een V8 3800 cc W126 coupe.
Stationair draait deze niet mooi rond, precies of er een paar cilinders niet meewerken. Als je gas geeft gaat ie normaal in toeren. Rijd goed. Maar stationair blijft slecht. Compressie gemeten, en al 8 cilinders zijn ok.
Iemand enig idee?

Ronnnn10451

Geplaatst door Ronnnn10451 (0) PRO , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz S-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Hans4040 (300) PRO, 8 jaar geleden

Bougies en kabels goed..?

Ronnnn10451 (0) PRO, 8 jaar geleden

Ja bougies zijn nieuw. Zal kabels eens controleren

Harry4233 (0) PRO, 8 jaar geleden

Zit een klein zwart bakje op de voorkant aan de voet van je spinnekop hoe dat ding zo heet weet ik ff 123 niet, deze kun je eraf halen en vertoont slijtagesporen aan de binnenkant. Na vervangen liep de mijne weer perfect.

Ronnnn10451 (0) PRO, 8 jaar geleden

Beste Harry,
Heb even gegoogeld voor de betekenis van spinnekop, maar ondertussen al gevonden. Het zwarte bakje vind ik niet meteen. Bedoel je de stationair regelaar?

Harry4233 (0) PRO, 8 jaar geleden

de stationair regelaar zit tegen je schutbord als het goed is achter de acuu de zg leerlaurfregler als ik het goed heb.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz S-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.