Mercedes-Benz C-Klasse: W204 ouder type 220cdi motor inbouwen met maar Delphi verstuiver

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel, Motorcode: 646811 646963

Hallo allen.

Mijn vraag:

Kunnen we de Delphi vertuivers uit een w204 220cdi 646811 motor plaatsen in een ouder type (w203) 220cdi motor 646963 met (voorheen) Bosch verstuivers?


Met vr gr,

Bert

jeeppie

Geplaatst door jeeppie (0) PRO , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

JagerAutomotive.nl (0) PRO, 8 jaar geleden

Je zal ondertussen al wel ergens een antwoord hebben gehad, maar ik vraag me toch af: Is dit serieus een vraag van een professional?

jeeppie (0) PRO, 8 jaar geleden

Hallo Jarno

Nee, een direct antwoord heb ik nog niet gehad. Denk, voor situatie omschrijving, buiten europa en 90% anders dan wat je gewent bent. Wanneer zelfs een professional dan een reparatie/oplossing dient te bieden, dan zie je graag een antwoord op een vraag zoals deze.
Wellicht heeft u het antwoord?

Met vr gr

Bert

JagerAutomotive.nl (0) PRO, 8 jaar geleden

De aansturing is anders, dus dat gaat niet werken. Het beste is injectoren met hetzelfde art.nr of een doorverwijzing ervan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.